jméno:   heslo:
Váš košík je prázdný košík
Jaká je nejpálivější paprika na světě?

Do nedávné doby držela tuto pozici paprička Habanero a její odrůda Red Savina (577 000 SHU).

Nedávno se však v Indii objevila paprička pojmenovaná Naga Jolokia (1 041 000 SHU). Můžete se setkat i s názvy Bhut Jolokia, Bih Jolokia, Dorset Naga – všechny se vztahují k té samé papričce - jde pouze o regionální názvy.

Ta se nyní s úspěchem pěstuje v Anglii, odkud se i vyváží a je nyní dostupná i v takovém množství, že se přidává do různých omáček.

Dokonce máte možnost jí zakoupit v našem obchodě jako drcenou či mletou!

Obchodní podmínky Habanero.cz

Doporučujeme vám seznámit se s níže uvedenými informacemi o tom, jak postupovat při nákupu v našem obchodě a obchodními podmínkami.

 

Objednávka a registrace

Nakupování v našem internetovém obchodě je velmi snadné a přináší celou řadu výhod:

  • zboží, které jinde v ČR a SR nekoupíte
  • stále se rozšiřující sortiment
  • pohodlné objednávání z domova 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce
  • zajímavé ceny
  • záruka kvality dodávaného zboží

 

Zboží je přehledně roztříděno do různých kategorií. Základní kategorie jsou vždy k dispozici na hlavní straně v levém menu. Po kliknutí na zvolenou kategorii se zobrazí zboží.

K dispozici máte také podrobné vyhledávání, které Vám usnadní nalezení požadované položky podle kategorie nebo Vámi zadaného slova.

Obsah hlavního okna představuje přehled zboží dané kategorie rozčleněné na několik stran (dle množství položek v kategorii). Naší snahou je postupně naší nabídku doplňovat a rozšiřovat jednak o další zboží, jednak o další informace o jednotlivých výrobcích tak, aby zákazník měl dostatečné množství informací potřebných pro realizaci nákupu.

Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail.
Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, naopak detail slouží pro získání více informací o zboží. Na detail je možné přejít kliknutím na obrázek nebo na název položky.

Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko KOUPIT, čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu. Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku.

Pokud ještě nejste registrováni, je nutné tak učinit a poté pokračovat v objednávce. Jakmile se při procesu registrace dostanete na stránku, kde je třeba vyplnit kontaktní údaje, proveďte to, prosím, s největší pozorností, včetně diakritiky a včetně velkých písmen tak, jak je to běžné. Pokračujte na další stránku, kde budete mít možnost volby doručovací adresy. Na další stránce si můžete vybrat způsob platby. V dalším kroku zkontrolujte svoji objednávku a je-li vše v pořádku, klikněte na ODESLAT objednávku, čímž objednávku odešlete do našeho systému. Po odeslání objednávky si poznačte její číslo pro případnou komunikaci s námi. Objednávku si můžete také vytisknout.

Po přijetí Vaší objednávky Vám přijde potvrzující e-mail na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. Proto vyplnění e-mailové adresy věnujte dostatečnou pozornost. Pokud i tak potvrzeni objednávky neobdržíte, kontaktujte nás telefonicky v pracovních dnech (od 9.00 do 16.00 hod.) na čísle +420 607 860 291.

Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do pěti hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu info@habanero.cz . V předmětu e-mailu musí být uvedeno slovo STORNO. Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku ve lhůtě 5 hodin řádně stornoval, bude mu zaplacená kupní cena vrácena - odeslána do 5 pracovních dnů zpět, a to poštovní poukázkou, nebo bezhotovostním převodem (dle přání zákazníka). Pokud kupující stornuje objednávku později, než ve shora uvedené lhůtě 5 hodin, bude prodávají akceptovat takové storno pouze po předchozí dohodě s kupujícím a k akceptaci se předem nezavazuje.

 

Slevy

Pokud celková hodnota objednávek přesáhne 3000 Kč, máte nárok na slevu v našem obchodě 5% pro každý následující nákup. Pokud se vám tato sleva (po splnění výše uvedených požadavků) neobjeví, prosím kontaktujte nás, chybu ihned napravíme.

 

Dodací podmínky

Zboží zasíláme po území České i Slovenské Republiky. Zboží standardně odesíláme maximálně do 4 pracovních dnů po obdržení objednávky. V případě, že nebude možné vyřídit objednávku v uvedených termínech, budeme vás kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu v daném obchodním případě.
Objednávky primárně vyřizujeme kompletně, v případě individuální dohody mezi zákazníkem a dodavatelem lze postupovat i jinak.

 

Platební podmínky

Nabízíme vám tyto způsoby úhrady zboží (pro Slovensko platí pouze druhá možnost - platba předem na účet):

  1. Zboží může být zasláno na dobírku - je zaplaceno při jeho převzetí na poště.
  2. Zboží je možné platit převodem na účet dodavatele předem - po připsání platby na účet bude zboží odesláno zákazníkovi v běžných dodacích lhůtách. Výhodou platby předem je nižší platba za dopravné. Číslo účtu a variabilní symbol je uveden na faktuře, kterou Vám vždy vystavíme po obdržení objednávky.

Při zasílání na Slovensko vám zašleme částku k úhradě v EUR, dle aktuální denní sazby ČSOB.

Dopravné - Dopravné a balné činí u každé zásilky 120,- Kč (platba na dobírku), resp. 90,- Kč (platba převodem). Dopravné na Slovensko činí 220,-. Při objednání pouze semínek a/nebo koření je možné zvolit dobírku v ceně 90,- Kč.  U zásilek nad 2000,- Kč není dopravné účtováno.

Přepravci zboží - Geis a Česká pošta

Převzetí zboží - Zákazník je povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. V případě poškození zásilky je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno.
O takovém poškození je kupující povinen nejpozději do 1 pracovního dne informovat prodávajícího telefonicky na číslo +420 607 860 291 nebo e-mailem na info@habanero.cz . Na pozdější reklamace, způsobené přepravou, nelze brát zřetel.

Záruční doba - Všechny výrobky mají na obale vyznačenou dobu minimální trvanlivosti (lhůty, do níž je možné produkty použít).

Vrácení zboží - Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení.
Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě s vámi a po doručení takového zboží (na adresu prodávajícího uvedenou na dokladech) přijato. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní, nepoužité a v původním nepoškozeném obalu a s dokladem o koupi. Pokud zboží bude použité vyhrazujeme si právo ponížit vracenou částku.

Po vrácení zboží vám bude vrácena cena zboží (do ceny zboží se započítává i dopravné) bankovním převodem nebo poštovní poukázkou (dle vašeho přání), a to do 5 pracovních dnů ode dne vrácení zboží. 
Vrácené zboží nezasílejte dobírkou!

O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás, prosím, informujte
e-mailem info@habanero.cz nebo
telefonicky: +420 607 860 291

 

Ochrana osobních údajů

Odběratel dobrovolně poskytuje své osobní údaje dodavateli a souhlasí s jejich zpracováním, uchováváním a evidencí, za účelem uzavření obchodu s dodavatelem. Dodavatel neposkytuje takto získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravců zboží, a to pouze k řádnému doručení zboží. Osobní údaje jsou poskytovány pouze v minimálním rozsahu nutném k řádnému plnění obchodu mezi odběratelem a dodavatelem. Osobní údaje odběratelů jsou zabezpečeny proti zneužití.

 

Reklamační podmínky

Zákazník je povinen zboží neodkladně po převzetí zkontrolovat. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit písemný zápis o poškození za přítomnosti dopravce. Uplatnění reklamace za vady množství, druhu a zjevné vady je zákazník povinen oznámit dodavateli neodkladně a to písemnou formou nejpozději do 1 pracovního dne od převzetí zboží.

Zákazník je povinen uplatňovat reklamaci písemnou (i e-mailovou) formou zaslání či oznámení zjištěné závady zboží na adresu sídla prodávajícího.

Reklamace zboží musí být dodavateli doručena s vadným zbožím vždy písemně se stručným popisem závady a číslem dokladu, kterým bylo zboží zakoupeno. Neprokáže-li zákazník dokladem koupi zboží, dodavatel má právo reklamaci odmítnout.

K reklamaci lze přijmout zboží v originálním nebo jiném vhodném obalu. Zboží zaslané k reklamaci poštou či jiným dopravcem musí být řádně zabezpečeno před případným dalším poškozením.

Prodávající si vyhrazuje právo požadovat úhradu všech nákladů, které vznikly neoprávněnou reklamací.